Až na obal! - Brandnooz box, LEDEN 2014

Jak už jsem psala Brandnooz box je další nový box na trhu a je to box plný jídla.

"Rozbalovací" článek máme za sebou a máme tu "až na obal!" 

Výrobky při rozbalení boxu


Začneme tedy opět u Mysli od firmy emco. Na krabici píšou, že v každé 6. krabici je Igráček. Shodou náhod jsem ho v krabici měla
Mysli je dobré, potěšily mě tam ty modré burizóny. Já teda nejím takovéhle müsli s mlékem, ale normálně ho zobu z misky. Není to nic z čeho bych si sedla na zadek, ale neurazí. Bavěj mě v tom ty čokolupínky





První ze dvou energy drinků, tentokrát energy drink pro děti. Funguje to tak, že stlačíte jeden píst a z toho pístu vypadne prášek do vody vy s tím zatřepete a ono to tu vodu obarví a ochutí, otevřete víčko a bumbáte.  Tak já to tak udělám čuchnu si k tomu, mmm voní to hezky loknu si a fuj fuj co to je. Malinovo-melounová příchuť říká brožurka, já cítila jen maliny a o chuti se nemůžeme ani bavit, sladký sladký, jako kdyby jste si udělali malinovou šťávu dali tam, ale té šťávy jen kapku a asi 5 lžiček cukru. Nejsem energy drinkový typ, ale u nich se asi nezkoumá chuť nýbrž účinky. Jak mám, ale poznat účinky energy drinku pro děti? Co se týče dalších dvou chutí tak to chodí tak, že nalijete do lahve vodu a opět stlačíte píst. Natěšeně, že si aspoň čuchnu k jablku mačkám píst a nic. Zatřepu lahví a nic. Odšroubuji víčko a musím doslova vydloubat lžičkou ten prášek z víčka. To samé z posledního. Jablko je cítit a to poslední má být švestka s višní no cítila jsem spíš lesní plody.Nebýt návodu v brožurce co byla v balíku ani nevím jak se s tím zachází. :D
Dávám jednu jahůdku za hezký desing.



Zelený čaj od teekane. Mňam, sice mám radši ovocné čaje. Ale některé zelené čaje jsou vynikající a tenhle mohu zařadit mezi ně. Chuť je dobrá výrazná. Exotické ovoce z toho tedy moc necítím, abych pravdu řekla. Krásně voní. :)




Žvýkací ovocné karamely. Neurazí, ale zas to není nic úžasného. Jahodové bych přirovnala k Sisinkám od JOJO. Čekala bych výraznější chuť. Normálně v krámě bych si je asi nekoupila. Mám jiné oblíbené.




A opět energy drink, tentokrát to je bio. Když jsem ucítila vůni, připomnělo mi to jahodový džus. Tak jsem si řekla, že by to mohlo být dobrý. No jahodový džus to rozhodně není. Ani nic podobného. 




Rozmarýnové brambůrky. Mňam, lahoda! Čekala jsem výraznější chuť, ale takhle je to akorát. Zmizely hned první den. Ty se někdy určitě doma ještě objeví



Žvýkačky mentos jsem už doporučovala v rozbalovacím článku. Lehce kyselá chuť. Akorát jednu jahůdku musím sebrat za rychlé zmizení chutě.


Oříškové ego sušenky.
V balíčky byly ještě čokoládové, ale ty jsem nestihla před konzumací vyfotit. Oba druhy chutí sušenek jsou dobré, jen ty čokoládové jsou prostě nej nej. Koupí rozhodně neprohloupíte. Je to rychlé zaplácnutí žaludku o svačině. 





Jediné co ještě nemám vyzkoušené je ta omáčka na těstoviny a sáček s kořením na vepřovou pečeni. V nejbližší době to asi ještě nevyzkouším. Až se tak stane doplním to sem.


Co očekávám od příštího brandnooz boxu? 

-> Méně výrobků pro děti, při objednávce zaškrtáváme zda chceme alkohol v balíku, mělo by tam být i to jestli chceme výrobky které jsou zaměřeny na děti
-> Méně energy drinků
-> Více novinek 
-> Nějakou dobrotu ze které padnu na zadek 
-> Méně omáček na těstoviny

Doufám že za chvilku se brandnooz box přiblíží kvalitou k německému.



Rozbalovací článek



















Štítky: