Brandnooz box - ÚNOR 2014

Je tu konec února a s tím přichází i únorový brandnooz box.

Popravdě jsem z něj dost rozčarovaná a nechápu proč se lidé na facebooku tak radují.

Radši jdeme na to..

Takže první tedy co nechápu je výrobky označené TIP by měly být zpravidla už jeden rok na trhu, v tomto boxu jsou výrobky staré 2-3 roky.
V boxu je tedy více novinek (do půl roku staré) v tomto případě to sedí a je tam i jedna novinka, která bude na trhu až od března.
Sláma v boxu zůstala, ale je podle všeho trošku jiná. Každopádně žádný prach a sláma není všude.

V boxu byl časopis Svět ženy ... Osobně jsem čekala Apetit jako byl v prosinci. Takže zklamání.

 A už jdeme na produkty



 Jako první tu máme čaj od Teekanne na nachlazení se zázvorem.
Čaje od Teekanne konkrétně ty bylinkové jsou velmi dobré, doufám že tento nebude výjimka.
Čuchla jsem k jednomu sáčku a je velmi cítit ten zázvor tak doufám že na pití bude cítit míň. Obsahuje 10 sáčků.
Na trhu od: září 2013
Cena: 44,90 Kč
NOVÝ



 Bohemia - Natura delikátní krekry
Krekry se 4 druhy semínek - len, slunečníce, dýně a sezam.
Ty budou určitě dobré a těším se na ně.
Na trhu od: listopadu 2011 
Cena: 19,90 Kč
TIP

 LIMMI 100% citrónová šťáva
Takže citronka. Řekla jsem si při rozbalení boxu, ale podle karty nenenene. "Limmi není "citronka". ale 100% šťáva z citrusů ze Sicílie".
Píšou, že je bez cukru a vody. No to jsem zvědavá určitě si s ní udělám vodu nebo salát.
Strašně hezky voní. Lahvička má 200ml.
Na trhu od: prosince 2012
Cena: 40,90 kč
TIP



Vitana - Grunt polévka, hovězí s těstovinami v pastě.
Tak tohle mě fakt naštvalo, já nemám ráda masový vývary a zrovna já dostanu v boxu hovězí. :( Mohla jsem dostat kulajdu, pórkový krém nebo hrachovou, ty dvě poslední bych brala mnohem raději.
Na trhu od: října 2013
Cena: 28,90 Kč
NOVÝ



Bonduelle - Cizrna vařená v páře - Mňam mňam
Tohle mě naopak strašně potěšilo, rozhodně jí použiji do salátu a nebo jí sezobu jen tak.

Možná bude recept na salát

Na trhu od: podzimu 2013

Cena: 31,90 Kč
NOVÝ



Tretter's řepa a celer
Tohle je viník proč brandnooz box přišel pozdě, takže doufám, že to bude dobré.
Zeleninový chipsy s mořskou solí. Ručně vyráběné a vyrobeno v ČR.
Vyrábějí 6 variant a my mohli najít buď řepu a celer nebo mrkev a pastiňak. Sice mám mrkev ráda, ale jsem ráda za to co mám. Celé to voní celerem, který je hodně voňavý. Už jsem jedny takové měla tak doufám, že tyto budou lepší. Jsem na ně zvědavá.

Na trhu od: BŘEZEN 2014
Cena 29,90 Kč
NOVÝ



Racio Simply s medem
Díky bohu za med! Sice to bude sladký, ale lepší než karotka nebo pomeranč.
Rýžové chlebíčky jsou ochuceny přírodními džusovými koncentráty a medem.
No jejda na to jsem teda zvědavá.

Na trhu od: únor 2013 
Cena: 18,90 Kč
TIP




Zenonade Anti-energy drink
Konopí vypni a spi
Kriste pane! Tohle fakt nepotřebuji, nejsem energy drinková a ani antienergy drinková :D
Je to vyvinuté ve spolupráci VŠCHT - nahání mi to strach. Vhodné pro diabetiky, zbavuje stresu a napětí, 100% přírodní a z bylin, bez umělých barvu, konzervantů a sladidel.
V boxu jsme mohli najít i s maracujou a schizandrou - maracuju bych brala radši.


Na trhu od: listopad 2013

Cena: 36,90 Kč

NOVÝ





MANNER Picknick caramel
Achjo proč já!
Raději bych uvítala v boxu black and white, šťastný člověk, který je v boxu našel. V boxu byly dvě balení takže mohli dát dva druhy. Škoda

Na trhu od: únor 2013
Cena: 9,90 Kč
TIP



 WASA Sandwich
Celozrné pečivo se sýrem

Nějak nevím co si o tom myslet, nikdy jsem je neviděla a ani o nich neslyšela.


Na trhu od: září 2011

Cena: 24,90 Kč

TIP


EMCO ovesné polomáčené sušenky
Mňam! Na ně se těším. Ani mi nevadí že jsou jen čokoládové a nenašla jsem v boxu kokosové.

Na trhu od: srpna 2013
Cena: 14,90 Kč

NOVÝ




KOTÁNYI Nová inspirace Těstoviny

Proč zas v boxu je takovéhle koření?
No nic v tomto případě jsou těstoviny lepší varianta než rýže.
Docela se těším až to vyzkouším na nějaký salát těstovinový

Bude recept 

Na trhu od: sprna 2013
Cena: 21,90 Kč
NOVÝ




 Jsme na konci článku a já furt nevím z čeho lidé tak jásali. Jediné co bych si koupila normálně by byly ty sušenky od emco a cizrna, možná i ty krekry od bohemia, ale tím si nejsem jistá. Ale o tom ten box je objevovat nové věci, třeba po ochutnání budu taky nadšená jako všichni ostatní.

Nápad pro brandnooz - bylo by dobré udělat dotazník o chuti lidí, který by se jim uložil do profilu a podle toho jim dávat věci do boxu. Na způsob ladyboxu, který tam má preferovanou barvu, kosmetiku atd. jen zde by to bylo o chuti.






Štítky: