Brandnooz box - BŘEZEN 2014

Tak rychle to uběhlo a už je tu zase rozbalování brandnooz boxu.

Nedočkavě už jsem ráno obhlížela facebook a podle fotky už jsem se těšila. 

Z boxu jsem nadšená! Opravdu. Po únorovém, který mě absolutně neuchvátil je tenhle super.

Jeden problém tu, ale byl. V boxu se nachází marmeláda, která zřejmě díky chování pplky praskla a to byla v bublinkové folii. 

A co tedy v boxu bylo? 






KAND Tomato ketchup - tenhle kečup jsem už párkrát viděla v krámě, je super, že jsem dostala normálně sladký a né česnekový :) Tenhle kečup by neměl být zahušťovaný.

CHIO Chripsy - Chio zbožňuji, tady v ČR je moc neregistruji ani nekupuji. Tyhle jsou s chilli. U nás na trhu budou od dubna 2014.

BUBLIMO Sirup - Raději bych třeba top topic místo pomeranče, ale i tak jsem spokojená. Je to sirup od kofoly a většinou se dávají do nového stroje na sodu od Ety.


CORNY Big brownie - Tyhle tyčinku už jsem měla a byla na mě až příliš sladká, uvidíme jaký s ní bude druhý pokus.

MENTOS Strawberry mix - Super super super, mentosky mám ráda a tyhle jsou nové jsou tam tři druhy jahodových mentosek a to sladkých, klasických a kyselých. 

CORNY MilkCocoa - I když už je to rok na trhu ještě jsem na to v krámě nenarazila nebo nezaregistrovala. Jsou to cereálie spojené s mléčnou náplní.


MIXIT Maxisměs Fík - Mixit všichni známe ne? Pokud né rozhodně vygooglete. Už dlouho jsem tohle chtěla od nich ochutnat takže je dobrý, že konečně mám šanci. 

Citrónový cukr od Vitany - je to do stylu vanilkového cukru. 

MEGGLE Lactose Free smetana - Tedy bezlaktózní smetana, což je super a určitě s ní napíši nějaký recept

Džem který mi rupnul dostanu v dubnovém boxu tak ho představím až v dubnu.
Jedná se o džem SCHWARTAU višeň s marcipánem což musí být skvělá kombinace.


Pro představu dvě fotky, vedle této sklenice byla sklenice s kečupem a ta nerupla, všechno bylo ještě v bublinkové folii, na facebooku jsem četla, že jedné slečně ten džem ještě více rupl tak jestli náhodou nebyly vadné skleničky. 



Tak či tak, tohle byl nejlepší box. 


Souhlasíte? 










Štítky: