Brandnooz box - ŘÍJEN 2014

Pestrobarevná podzimní inspirace

Hlásá titulek  z informační karty.

Něco mě překvapilo a něco bych nemusela mít. Klasika.

Máme 5 novinek z 8 věcí. 


Pití
X-life Krtečkovy bublinky - Už zas krteček. Tak dobře, dětské bubliny v plastové láhvi s malinovou příchutí. Minule s krtečkem nic nebylo, tak  jak je vidět se to muselo rychle napravit.
Somerby apple cider - Bonus? Netuším, v kartě není. Ale velmi mě potěšil, je strašně dobrý.
Jumex Ananas 100% džus - Menší verze s jinou příchutí byla už jednou v boxu, ale tahle větší verze s ananasem je také velmi dobrá. Ihned po otevření boxu jsem jí musela otevřít a napít se. Jen 100% anasová šťáva.

Ceny -  Bublinky - 45 Kč
          Cider - BONUS?
      Džus - 39 Kč

Ingredience
  2x Knorr Bohatá šťáva - má dát omáčkám bohatou masovou chuť a vynikající konzistenci, V boxu byly dvě, na světlá a tmavá masa. Uvidím jestli budou mít u nás nějaké uplatnění, ale moc to nevidím. NOVINKA
Vitana Bešamelový základ - Pro někoho kdo bešamel neumí nebo nestíhá, to bude asi dobré. Ale opět tomu nějak nedůvěřuji. 
Kand Hořčice Delikates - Hořčice, prostě hořčice. Bude asi jako každá jiná. Neurazí.

Ceny - šťáva - 45,90 Kč
                             Bešamelový základ - 40 Kč
          Hořčice - 29 Kč


Sladkosti
 Chocoland Herba - pomeranč a zázvor, jsem na ně zvědavá. V obchodě tyto bonbonky můžete najít v podobě jako je na fotce nebo jako tvrdé bonbonky v krabičce. 
Mentos Rainbox - Mentosky mám ráda, a tomto balení je 7 příchutí po dvou bonbonech. Kdo je má taky rád? 
Chocoland Jsem kávová - Čokoládová tyčinky od stejné firmy jako pomerančovozázvorové bonbony. Tyčinka má být z belgické čokolády a má mít kávovou náplň. 

Ceny - Pomerančovozázvorové bonbonky - 23,90 Kč
Mentosky - 17,90 Kč
Čokoládová tyčinka - 9,90 Kč


Celková hodnota boxu je 250,60 Kč. 
Což je docela málo na poměry brandnooz boxu.


Líbí se vám tento box? Co byste z něj využili a co naopak ne?


Štítky: